صفحه اصلی/اخبار/پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه
پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت عید سعید قربان پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت عید سعید قربان (تعداد بازدید : ۴۴۱)

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب ؛دکتر حبیب اله رضائی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره طي پيامي عیدسعید قربان ، زیبا ترین جلوه بندگی را تبريك گفت.

در اين پيام آمده است؛
 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَفَدَیْنَاهُ بِذِبْحٍ عَظِیمٍ (صافات/ ۱۰۷) «و او (اسماعیل) را در ازاى قربانى بزرگى باز رهانیدیم».

 عرفه روزی است که حق تعالی بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود فرا خوانده و سفره های جُود و احسان خود را برای ایشان گسترانیده است.

قربان جلوه گاه رهایی از نفس و عید همه ی پاکی هاست. این روز ، روز کمال و رهیدن از بند تعلقات و تجلی گاه بندگی است . عید برآمدن انسانی نو از خویشتن خویش است؛ روزی فرخنده که به انسان می‌آموزد در مسیر تقرب بـه پروردگار باید از هرچه دلبستگی اسـت رها شویم و هر آنچه را که خدای تعالی بر آن امر کرده، بر پای داریم تا در زمره صابران و بندگان مخلص خداوند قرار گیریم.

اینجانب نهم ذی الحجه، روز پر فضیلت و معنوی عرفه و دهم ذی الحجه عید سعید قربان را به عموم ملت شریف و نجیب ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه پروردگار بی‌ همتا سعادت، سلامتی برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم .


ایام عزت مستدام باد

حبیب الله رضایی

مدیر عامل



تاریخ: ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
منبع :


نظرات:

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب می باشد
طراحی سایت  از پارسیان مهر